rachelgreen_ biraz daha ara koymayı dene belki kusmaz.
Bak seni en iyi ben anlarım tüm gün az buz bşy yiyip onu da kusması seni üzüyor ,tedirgin ediyor benim oğlum da bi ara öyle oldu kafayı yemek üzereydim kaç tane doktora göründük Yok bşy çıkmıyodu ama ben benim oğlumdan eminim şimdi, ya midesini üşütünce kusuyo ya da gazı olunca özelikle gazı olduğu ya da kabız olduğu Zaman ağzına ne versem atıyo hiç Bir şekilde yemiyo bakıyorum bı kaç saat sonra kakasını atıp rahatlayınca yemeye başlıyo