Selam kızlar 3 ay önce spinal sezaryan oldum. Öncesinde 20 saat suni sancı aldım açılma olmadığı için bebek de kakasını yapınca spinal sezaryan oldum ve 3 aydır geçmeyen sırt ve omuz ağrım var bu sancıdan mı yoksa sezaryenden dolayı mı biliyor musunuz ? Birde ağrılarımı hafifletmek için ne yapmalıyım ? Yardımcı olursanız çok sevinirim