7 ay 26 günlük son 1 haftadır öldük öldük dirildik. huzursuzluk, sürekli ağlama, meme bağımlılığı, ateş olmamasına rağmen kafada sıcaklık, uykudan ağlayarak uyanma, gece sık şık kalkma ve nicesi…. az kalsın onun dişi çıkacak diye benimkiler dökülecekti. bugün oğlumu huzursuz eden o minik diş elimize değdiiii. hem çok mutluyum hem duygusal. bir nebze olsa oğlum rahatlamış mıdır? yoksa kötü günler geride kaldı sıra daha kötü günlerde mi? 😅