evin34 merhaba mutlaka şansınızı deneyin çalıştığınız takdirde Allah emeklerinizi boşa çıkarmaz inşallah. Bende önlisans anestezi teknikerliği bölümünden atandım. Sağlık çalışanı alımları içinde en az alım sayısı olan ve puanları çok yüksek kapatan bir bölüm.. Basit bir çalışma programım vardı aslında biraz dişimi sıktım.. çalışmaya genel kültür dersleriyle başladım benim hocam videolarından konuları bitirir bitirmez aynı yayının sorularını çözdüm. Videoları izlerken aklımda kalması için not tuttum. Konular bitince yargı pegem gibi yayımların denemeleriyle çözdüğüm soruları çeşitlendirdim. Sonrasında Türkçe ve matematikten yapabileceğim soruların konularını çalıştım.. sınava başlayınca bile ilk genel yetenekten değil genel kültürden başladım çünkü Türkçe soruları uzun oluyor genel kültür soruları daha hızlı bitiyor ve enerjim varken zihnim bulanmamışken çalıştığım konu sorularını çözmek bana zaman ve sınav içinde motivasyon kazandırdı. Kısaca vazgeçmeyin çalışın her şey güzel olur inşallah 🙏