aylisinannesi Selam bebegim 4 aylık günde bir iki kez mama veriyorum onun dısında hep anne sütü alıyor. Meme ve mama olarak ilerleyenler nasıl ve hangi saatlerde mama veriyorsunuz.
alpaslanmom_ aylisinannesi bu yöntemle ilerleyecekseniz eğer önce emzirin 20 dakika sonra üstüne mama verin o öğünü komple mama verirseniz sütünüz azalır
cerenssss54 aylisinannesi sabah öğle akşam şeklinde veriyorum bende sabaha karşı 5-6 gibi öğlen 2-3 gibi birde gece uyutmadan önce veriyorum onun dışında meme şeklinde ileryliyoruZ
aylisinannesi alpaslanmom_ eskiye göre azaldı sanki mama sayısını günse 2 keze cıkarttım ama bebegim büyüdügü için doymadıgına baglamıstım. Bebegim cok sabırsız meme verirken biri bitp digerine gecerken bile çok aglıyor meme arkasından mamayı nasıl vericem bilmiyorum denerim.
alpaslanmom_ aylisinannesi benim sütüm bu yöntem yüzünden o kadar azaldı ki sonra 5.aya doğru önce mama reddi sonra meme reddi oldu ben direk, mamayı bırakmasına sevindim 1 ay memeye döndürmeye ugrastım sizde öyle yapın birden memenizi bırakır