Merhabalar kızlar 22 günlük bir bebeğim var doğduğu günden bugüne pişik nerdeyse zeytinyağı kullandım koyu kızarıktı hafifledi ama tamamen geçmedi hafifleyince kestim şimdi tekrardan kabardigini gördüm poposunun bana onerebileceginiz bildiğiniz etkili bir yöntem krem var mı ?