Gülderen hanım çocuğumun doğumunda nöbetçi doktor olduğu için ilk muayenesini yapan ve yeni doğan kontrollerinde gittiğimiz doktordu ancak ben çok memnun kalmadım bana göre soğuk ve mesafeli. Sonra şehir hastanesinde Nurcan hanıma gitmeye başladık 7/24 ulaşır mısınız onu bilemem ama hem kibar hem işinin ehli ve pratik. Nejat ekinci içinde bikaç hasta yakınını terslediğini duydum