Aselinannesiii1903 Arkadaşlar altıncı ayımıza kadar böyle bir sorunumuz yoktu sürekli kucakta ve ayakta olmak istiyor oturduğum an ağlıyor çok huysuz geçici bir süreç neden böyle oldu bilmiyorum yaşayan var mı bu durum aranızda
adaatuna Aselinannesiii1903 uzun süre böyle gidecek canım 18-19 aya kadar hep kucak isterdi kızım 23 aylık hala ara ara ister
Aselinannesiii1903 sedatadik vallahi halim kalmadı koltuğa oturunca bagirarak agliyo ayağa kalkınca bisey yok
Aselinannesiii1903 sedatadik benimki hiç oturmak istemiyor 2-3dakuka oturuyor sonra ağlamak ama ne ağlamak