Birkizannesi123 Bir anda şampuan değişikliği yaptıgınız için belki de sertleşmişte olabilir ama tabi bilemem. Bebegım dogdugundan beri 11 ay boyunca kullandım kokusu çok güzeldi, içeriği de temiz olduğu için severek kullanıyordum 4 ay önce işte yenisini aldım kokusu çok farklıydı ve yüzümde denedigimde kuruttu ve kızardı hafif. Öyle olunca sahte mi vs gibi düşündüm ama trendyol üzerinden satıcı ile görüştüm içerigindeki portakal yağı portakalın mevsimsel olarak baskınlığından kaynaklı kokuyu degistirmis oldugunu falan söyledi. Eskiden cok farklı kokuyordu ison aldıgım dümdüz portakallı şurup gibi kokuyordu