arasmom16 evet son bi kaç kullanımda vbende böyle düşünüyodum ama acaba abartıyo muyum falan dedim sayfasına bakmamıştım hiç. Onu sürünce pütür pütür bi kızarıklık oluşmaya başladı son zamanlarda. Sürmediğim gün sıkıntı yok geçiyo hemen.
Mylittlebaby_ ilk etapta çokkk memnundun ama bu ara kullanmıyorum yarım şişe var vücudunda kullanıyorum bitsin diye saçlarını biraz sertleştiemeye kurutmaya başladı son aldığım şişe.