12günlüğüz. Bebeğim emzirdiğimde bir türlü doymuyordu bende sütümü sağıp biberon ile verdim. Bugün bi emzirmek istedim ama mememi asla tutmadı. Zaten meme ucumu zor kavrıyordu biraz geniş meme ucum olduğundan ötürü şimdi galiba onuda yapmıyor biberonların ucu kolay oluyor malum. Bu sorunu yaşayıp tekrar memeye alıştıran varmı. 12 günlüğüz