busrasevim ben önce sadece bestlak ile başladım sonra lakmikste içtim yine çok artmayınca doktorum bi de solgarı da ekledi 2 ay hepsini birden içtim. Şimdi kafama göre içiyorum. 😂 3-4 kutu lakmiks bitirdim 2 kutu solgar bitti 4-5 tane bestlak bitti maltları günde 2 içiyordum. Laktamil 6-7 kutu bitmiştir. Çaylar da öyle. Şimdi imomlatte aldım o da güzel gündüz onu içiyorum öğlen solgar sonra bestlak falan. Bi ara hepsini bıraktım acayip saçım döküldü. Bebişim 5 aylık