Az önce magazadan 36.5 numarasını aldım aslında evvelden beri 36 giyerim amahamilelikle birlikte 37ye çıktı sayılır ayagim. Bende mağazadan alırken basiretsim bağlandı resmen ve 37yi denemeden 36 aldım daha sonra AVM’de dolaştım etiketlerini kopardım 🥺 ama dolaşma boyunca sanki bı tık dar gibi hissettim kullananlar yorum yapabilir mi giydikce açılır mı yoksa mağazaya götürüp değişim teklif etsem fişi kutusu vs ile birlikte, kabul ederler mi?