Busraaelaa Acısı hafiflerdi sanki biraz geçmiş üstünden. Oğlum koltuktan atladı ayağını burktu şişlik morluk olunca hastaneye gittik bişey yok, ezilmelerde 2 güne geçer dediler. Çocuğum 1 hafta ayağının üstüne basmadı yürümedi. En son çıkıkçıya götürdük asla istemediğim halde, tarak kemiğinde kayma varmış adam bişeyler yaptı yürümeye başladı 🤷♀️ Üstünden 2 sene geçti hala götürmesem nolurdu acaba diye düşünüyorum. Çevrenizde varsa bi gösterin isterseniz çok geçmiş olsun 🌸