dgltkn 7 ay 15 günlük kızım var atak erken mi başladı yoksa diş mi bilmiyorum çok huzursuzlanıyor gece gündüz uyuyamıyor uykusunu alamadığı için hep gözlerini ovusturuyor atak mı ne bu kızlar ? Korkuyorum 8.aydan
organikirmik dgltkn dişte genelde sürekli bir homurdanma var ağzını tutup ağlıyorlar geceleri ağlaya ağlaya çığlık ata ata uyanıyorlar benim deneyimim en azından bu şekilde.
basemode dgltkn ataklar doğum haftasına göre hesaplanıyor. Örneğin 42 haftada doğan bebek 7,5 aylıkken; 38 doğan 8,5 aylıkken atak yaşıyor. Bizde 42+6 doğumlu olduğumuzdan erken erken giriyoruz dkdkdkd
alpege_ Benim bebegimde 7 ay 2 günlük resmen ayni seyleri yasiyoruz surekli bagiriyor sesi kisildi cocugun bagirmaktan ne gece uykusu ne gunduz uykusu var cok huzursuz