ollaluna7 ates06 ince bir pijama takımı giydirebilirsiniz şuan bizim odamız 27 derece zıbın üstüne 1.6 tog giydirdim üstünü örttürmediği için üşümüyor
Kitsu ates06 yok ayakları bile açık. Kaç derece bilmiyorum ama yerde uyuyorz benim üstümde ince yorgan oluyor
panikprenses ates06 hayir ortmuyorum yeterli geliyor ama supheye dusuyorsaniz ince muslin ortebilirsiniz