duyguozgl1 Kızım 3 aylık sallanan ana kucağı var onda kalkmaya çalışıyor ağlıyor, piyanolu oyun halısında 2 dk sonra sinirlenip ağlıyor, ben odadan gidince çığlık atıyor, uykusu 10 dk ve zaten en küçük sese uyanıyor. Delirmek üzereyim
binnur37 duyguozgl1 O dönemde bi kucak sevdaları tutuyor benim kızımda öyleydi bana sinirden saçımı başımı yoldururdu . Altı temizse karnı toksa mızmızlık yapıyorsa hiç umursama duymazdan gel alışsın yapcak bişi yok tüm gün kucakta tutamazsın .
organikirmik duyguozgl1 yapmıyorum yapmak zorunda da hissetmiyorum kendimi. Hele o aylarda sanırım hiçbir şey yapmıyordum. Oğlum duruyorsa ana kucağında yanıma alıyordum, o sırada maksimum bir bulaşık makinesi boşaltabiliyordum herhalde
hellow yacaco06 canım çorba da yap bazen hazır şeyler al veya dışarı çıkın ne bilim tost yapın falan makarna kilo yapar ödem yapar zamanla intolerans bile geiştirir ..gluten intoleransı ..Bu arada Allah kolaylık versin
yacaco06 duyguozgl1 ben yapanların çocuklarının ana kucağında veya oyuncakla halıda oyalandığını düşünüyorum🤷🏻♀️ en kötü ihtimal uykulark düzenlidir biz de hiç biri yok
sarikavun organikirmik aynen 5 aylik olduk hala yapmiyorum is. Herseye yetismek zorunda degilsiniz bebegim size en ihtiyac duydugu donemler bunlar gece o uyuyunca yapilabilen esle birlikte yapilir kalan kalir. Ev pis falan da olsa umurumda olmuyo valla pislikten insan olse hindistanda fln kimse kalmazdi🤣🤣 evin duzenli olsun istiyosan yardimci abla alacaksin bu donemde esin de sen de kahvalti makarna salata tipi beslenmeye alisacaksiniz. Ben simdi simdi yeni yemek yapmaya basladim onda da bi gece uemegin hazirligini yapiyom iste temizlenecek sebzeyi temizle dogra falan ertesi gece yemegi pisiriyom sonraki 2 gun de o yemegi yiyoz amcak boyle bi duzen bulabildim. Ha buna da gerek varmi hayir yok ama pizza makarna hburgerden ben sıkıldım oyuzdem
eymenku duyguozgl1 oğlum sekiz aylık hâlâ aynı kanguru ile iş yapıyorum olduğum odaya götürüyorum şarkı söylüyorum ilgisini çekecek ne varsa eline veriyorum tava tencere kepçe daha olmadı yapmıyorum hiçte delirmiyorum valla 😀
arc12 duyguozgl1 bende sizdenim başından ayrılamıyorum tuvalete gidemiyorum psikolojik olarak dipteyim işe başlayınca ne yapacağım bilmiyorum 🥹hergün eşime herkesin çocuğu bu kadar zor mu basıl ikinci üçüncü yapıyorlar diyorum
zencefillikurabiyeadam duyguozgl1 valla yapmıyorum 😅 yemek işi her zaman olmamakla birlikte akşam uyuyunca. Uyumazsa babası oyalıyor öyle. Temizlik hafta sonları. Gün içinde sadece bebekleyim 🙌
[silindi] duyguozgl1 ya babasına verir öyle yapardım ya da kanguruyla o da mükemmel iş değil yani olduğu kadar
fatmaanuurr22 duyguozgl1 ah aynı durumdayız evde yatak beşiği var onda uyumuyor sallanan ana kucağı var 10 dakikadan fazla durmuyor hamağı var içinde durmuyor reflü yatağı var yok istemiyor ilgisini çekecek çıngırak vs var istemiyor tek derdi kucakta evde gezecek kucağımda otursam yine ağlıyor ve hep ilgi istiyor sohbet istiyor benden
MamaUygarVibes duyguozgl1 is yapamıyordum ben hiç çünkü ne gece ne gündüz uyumazdı oğlum. İmkanınız varsa temizlikçi ablalardan destek alabilirsiniz yada yakın bir akrabanız gelirse çok iyi olur🌸
mrv506 duyguozgl1 hiç delirmeyinn gece uykusu iyiyse gece yapın işlerinizi yemeğinizi ben öyle yapardım bi de bütün işin bir günde biteceğini düşünmeyin bir kaç güne yayın sabah süpürme akşam silme gibi geçer bugünler de ben de böyleydim şimdi 10 aylık birinci uykusuna kadar düzenleme uyandıktan sonra biraz vakit geçirme sonra silme yemek gibi şeyler bi de sabah erken kalmanın o kadar faydası oluyor ki
tospikannesi_ duyguozgl1 valla o ayda asla durmuyordu 4. Ayında emeklemeye başlamıştı pıtı pıtı peşimde babası işteydi hem evi temizleyip hem yemeğimi yapardım. Aman boşver yapmasında olur uyuyabiliyorsan uyu yada çocuğunla ilgilen zaman su gibi o ara bunalıyordum ediyordum şuan kızım 3 yaşına 2 ay kaldı 3 yaş sendromu tuttu valla hayatımda böyle birşey daha görmedim huniyi takacam kafaya
organikirmik sarikavun aynen ben de öyleyim ya. Bok yoksa sağda solda benim için yeterli skfjdjf mutfağın hali darmaduman şu an ama yetiştirmem gereken bi iş var onu tamamlayıp uyuyacağım valla sabah yaparım vakit bulursam. Bu motto hayatımı kolaylaştırdı 😅
sarikavun organikirmik ben sabah yaptigim kahvaltinin bilasigini genelde aksam yemegiyle beraber kocama kaldirtiyorum. Valla dun banyomdaki ayak havluma kaka yapti bi kac damla oglum tam dusa sokacakken ikiye katladim oylece duruyo bugun daha uyumadi sipa uyusun sicak suya basip makineye atacam
hellow sarikavun buna güldüm ya Allah seni.Canları sağ olsun önemli olan bebeklerin mutluluğu .Yıkanır çıkar beş dakikaya da kurur