3,5 yaşında ikiz kızlarım yarım gün devlet anaokuluna başladı kızlarım dan biri sürekli altına kaçırıyor okulda. haziran ayında tuvalet eğitimi tamamlamıştık ama evdede yapmaya başladı gece gündüz. Sürekli öğretmen serzenişte bulu uyor çaresiz kaldım ne yapmam gerekiyor 😔😔