Kızlar 2. Çocuğum olmadan önce ilkini her gün hiç sıkılmadan parka götürürdüm. Eşim bile soylenıedı her gün her gün ne gerek var diye. Sımdı dogum yaptım ve ilk çocuğumu kreşe yazdırdık aylardır öyle kreşe gidiyor. Eşim hafta sonları hep evde gecırıyor hiç gezme dışarı çıkalım yok anca yatar. Çocuğu parka götür bi piknik alanına götür top oynasın koştursun diyorum kreşe gıdıyor yeter işte dıyor çöl üzülüyor um ilgilenemıyorum öyle dışarıya çıkarmak gezdirmek gibi :( eşimde anca yatma peşinde. Allahtan ki çocuk kreşe gidiyor arkadaşlarıyla oynuyor ehlenıyor ama orasıda kapalı 4 duvar sonuçta ev gibi çok canım sıkılıyor ya 😢😢