4 aylık olacak 2 gün sonra sürekli eli ağzın da ağlıyor canı yanıyor ağzını tutarak uyanıyor zeytinyağ karanfil denedim meyve süzgecine anne sütünü dondurup verdim çok rahatlatmadı tetagil aldım eczaneden eczacı çok erken dedi ne yapabilirim öneriniz var mı