Gozde04 Merhabalar Yozgat’a taşınmak istiyoruz. Kiraları, eleman alımları hakkında bilgi verebilecek annelerim var mı? Yozgat merkez mi? Sorgun mu
[silindi] Gozde04 kiralar sizin beklentilerinize göre değişir ama minimum 10-15 civarı şuan. İş imkanı da pek var diyemem genelde burda insanlar işsizlikten ücretli asker olurlar. Başvuru yapıp iş olursa taşınma imkanınız varsa hem merkeze hem sorguna başvurun duruma göre bakın derim 🥰
eymenku Gozde04 güvenlik olarak iş konusunda bilgim yok maalesef hastane bankalar nüfus müdürlüğü belediye gibi kurumlar var öyle büyük kurumlar ilçe olduğu için çok yok