eslem2 ben 24aylıkken alıştırmıştım. Şuan 27 aylık geceleri bez bağlıyorum. (Oğlum uyuduktan sonra bağlıyorum, sabah o uyanmadan çıkartıyorum, ki bezli olduğunu anlamasın diye) bi 2,5 yaşına kadarda bu şekil devam etmek istiyorum. çünkü geceleri uyandırdığım zaman ağlıyor yapmam çişim yok diyor. Fikrimce gece bezden çıkması için biraz daha küçük bebeğiniz.