Hayallerhayatolsa Sizinde öylemi şehirin ortasındayız neden çekmez ya Kendi internetimi açıyorum oda hemen su gibi gidiyor
Rabia_annesi Hayallerhayatolsa Ben Kayserideyim bizde Türk Telekom kullanıyoruz çekiyor bizdede bir aralar öyle oluyordu