Kızlar hepsi yepyeni 1 2 sefer giydim ceketi hiç giymedim. Abiye tarzındaki 1 sefer giydim diğer elbise modellik yeşili 2 sefer giydim. Yepyeni. Kameram iyi olmadığı için düzgün çekemedim. İsteyene detaylı resim video atarım. Resim yukleyemiyorum bir de yardımcı olur musunuz? @adm