Hanımlar 2. Doğımum oldu temmuz 11 de dün böyle lekelenme gördüm adet oldum sandım ama bir türlü gelmiyor adet gibi leke şeklindd geliyor doğumdan sonra normal mi? Afet sancısı gibi sanvı yaşıyorum ama sanki sökülemiyormuşum gibi. İlkinde böyle olmamıştım normal adet olmuştum. İlk ilişkimi geçen hafta yaşadım korunarak oldu bu arada.