Bebeğim 4 buçuk aylık. Yaklasık 3 haftadır geceleri saat başı hatta bazen yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor eskiden böyle değildi uykusu çok iyiydi aksam 8 de yatar gece 3 te emmeye kalkardı. Diş için karanfil yağ karışımı varmış bunu nasıl yapıyorsunuz ve uyguluyorsunuz yapan bilen varsa bana anlatabilir mi?