kaktuscicegi_ 10 gündür geçmeyen yarıklar mevcut memelerimde ağlayarak emziriyorum artık hatta kanıyor bebeğim kan bile kustu. Napıcam nasıl geçecek tavsiyeleriniz var mı ?
nurhayat97 kaktuscicegi_ çok geçmiş olsun ben ayva çekirdeği yaptım o dönemde jel kıvamında dolapta bekliyor çok kötüydü yine biraz soğuk iyi gelmişti
kaktuscicegi_ nurhayat97 bunu çok duydum ama maalesef elimde yok sarı kantaron yağı sürdüm etki etmedi