Smilebaby_ sahsen ben kendi yakın arkadaşıma bile gram götürmedim gram olmuş beş bin oda bana getirmezdi bu ekonomi de. Ben yeriniz de olsam 2 takım güzel bi kıyafet alırdım üzerine de 300 400 para bide tatlı yeter. Yeni tanıdığınız birine kendinizden bu kadar ödün vermeye gerek var mı? Ayrıca yeni tanıştığım biri de olsa evde çocuk var diye incelik olarak ona bi hediye alır götürürüm yani siz böyle biseyler gormediyseniz karşı taraftan çok ta abartmayin