stillwasser yani gerçekten artık okadar kafada kurmaya başladım ki 3.5 yaşında böyle sevdiği seyleri bir araya koyuyor mesela boyama kitabındaki bu sayfalara bayılıyor o kitabı görünce hemen o sayfaları acıp seviniyor bu neden olabilir sizce
Pamukhanim_ stillwasser bence normal benim kızım 1 yaşında daha oda yapıyor konuşan kartlarda sevdiği kartları ayırır yada kitapda sevdiği hayvanlar gelince hep orda kalmak ister
nadidelifora stillwasser ne var ki bunda endişe edecek. Benim oğlum da bu yaşlarda hatta daha da küçükken tek tek arabaları yan yana dizerdi. Oynamazdi da. Sadece dizer bırakırdı. Allah’tan yavrum on sene doğdu da böyle şeyler yoktu o zaman pek😂 hiçbir sıkıntısı yok çok sağlıklı bir çocuk. Korktugunuz şeyi anlıyorum ama tek bir şeye bakarak böyle düşünmeyin. Zaten 3.5 yaşındaki bir çocukta bir anormallik olsa gerek siz gerek etrafiniz gerek doktorunuz bunu farkederdi.🌸
stillwasser Kitsu ya evet her harekete birşey takıyorum halbuki 2 kere psikiyatriye gittim yani yediği yemeğin kalan cöplerini bile anne cope atalım diye gidip atan cocuk
Kitsu stillwasser durduk yere irdelerseniz çocuk hisseder bende bir sorun mu var diye. Sapasağlam çocuğu bozarsiniz. 😅
Pamukhanim_ stillwasser böyle kuruntu yapmayın bence ben hâlâ öyleyim mesela sevdiğim şeyler hep bir arada olur
organikirmik stillwasser siz sevdiğiniz şeyleri bir araya getirmiyor musunuz? Ben kahve, yanında da mis gibi bir kek olsa şu an çok mutlu olurum mesela bitene kadar yan yana getiririm :))
alpmila stillwasser 4 yasında oğlum var bütün sevdiği oyuncakları yatağına dizer sevinir birlikte uyuruz diye evin içinde heryere tavır ben bunu hiç bir sorun olarak bakmıyorum herşeye bir kulp buluyorlar
Lolik stillwasser şurda sadece bir çocuğun dağınıklığını görüyorum o kadar . Şüphelendiren başka şeyler mi var?