Toprak0835 Bebekleriniz düşe kalkamı büyüyor benim oğlan düşünüyor kafasını vuruyor üzülüyorum ya hiperaktif sizin bebişler nasıl
MayneymisAltintop Benim kızım tam bir prensessss. Asla kendisini güvene almadan hareket etmez. Popo üstü kendimini yavaşça burakır. Tutunmadan yürümez. Acayip sağlamcı😂 ama o halde bile düşüyor . Çocuk bu diyip kendimi avutuyorum
nazli_19 13 aylık düşmeler azalıyor gün geçtikçe ama dışarda falan tam dengeli yuruyemiyo düşebiliyor zamana ıhtiyaç var sanırım