Gokturkmom oğlum 7 8 aylık ken tavuk budunu kaynatıp aynı zamanda patates ve havuç haşlayıp biraz ekmek le ve tavuk suyunuda içine atıyorum ve pilav yapıp onuda içine atıyodum blendırla çorba kıvamına getirip yediriyodum tadık çok güzel oluyo pilavın içine yaparken bilon atıyorum birde tadı çok güzel oluyo öneririm