45 gün oldu doğum yapalı geçen hafta cuma aşırı kanama şikayetiyle doktora gittiğimde parça kaldığını söylemişti kürtaj oldum kanamam hâlâ devam ediyor çok gelmese de kırmızı şekilde devam ediyor 3 4 gün önce de özele gittim kanamam hâlâ gidiyor diye içerisi temizlenmiş bir sorun yok dedi bir ilaç verdi bununla durdurmaya çalışalım olmazsa iğne yapalım dedi ama güvenemediğim için kendi kendine geçmesini bekliyorum Doktor’un kendiside dedi zaten ilaç iğne istemezsen beklemelisin diye azalıyor gibi sanki ama yine de tedirgin ediyor böyle durum yaşayan var mı