Merhabalar; aynı aylarda olduğumuz annelere bir sorun olacaktı.
Bebeğim 6 gün sonra tam 4 aylık olacak.
Şuan tam tur dönme hareketi yapabiliyor , oturmaya çalışıyor , yüz üstü kafasını kaldırabiliyor ara sıra aguuu , gııı , aaa gibi sesler çıkarabiliyor, nesnelere uzanabiliyor. Fakat göz temasımız çok az. Uyanınca bakıp gülüyor sosyal gülümsemesi var ama ona her baktığımda benimle göz teması kurmuyor çevresinde olup biten seyler daha çok dikkatini çekiyor. Siizin bebekleriniz bu konuda nasıl acaba