Emzirirken sizinde bebeğiniz hava yutuyor mu benim bebeğim yutunca kendimi kötü hissediyorum daha 1 aylık sağarakta veriyorum emzirirken doymuyor birberonla ya da enjektörle veriyorum hava yutunca mecbur üst gaz çıkana kadar uğraşıyorum birde bebeğim güçlü emmiyor sanki ben mi yanlış tutuyorum bebeği anlamıyorum ki :(((((