3kedili2bebekli benim sadece ilk bebeğimi kaybetmiştik biz 2 gün yaşamıştı çatlatma iğnesi yumurta geliştirme ile olmuştu. Eşimde varikosel vardı ameliyat olmuştu. 2 buçuk sene neredeyse hiç hamile kalmamistim. O şekilde olmuştu ama erken doğum ile kaybettik 🥺
İkinci oğluma da 2 sene sonra korunmayı bıraktık doktor izniyle. Benim adetlerim bozuldu tekrar ileri derecede pcos var bende 🤦🏻♀️ eşimde de varikosel nuksetti degerleri düşmüştü. Tayin donemindeydik ev topluyordum ilişki bile olmuyordu haftada 1 falan 😄 dedik gittiğimiz ilde bir doktor bakarız meğer ben hamile kalmışım hemde geç döllenme ile. En son Nisan’da adet olmuştum temmuzda hamilelik öğrendik 😄 resmen mucizeydi yani. 12 haftalık olması gerekirken 4 haftalık çıkmıştı oğluşum 🙈 doğum yaptım Şubat’ta şuan 7 ay 2 günlük minik kuşum 😍😍🙈🙈