Deletedmom_216 buseatabay motorola pip 1510 kullanıyoruz. Genel olarak cok iyi fakat telefona baglanmiyo maalesef en azindan ben yapamadim bi kac sefer denedigim halde. Zaten telefona baglanmamasi da cok buyuk skinti degil kendi monitörü oldugu icin ama ben disardayken de izlemek istersem izleyemiuorum sadece
birhemsireanne Bebevo vm903 kullanıyorum 2900 liraya aldım kısa süre önce, çok memnunum telsiz kamera olarak geçiyor, en ufacık bir sesi bile duyabiliyoruz gece görüşü de var
mamylatte Vtech vm3255 sanırım buydu kodu ben çok memnunum internetsiz olduguniçin annemlere vs de götürüyorum yanımda
aslanim06 buseatabay kesinlikle bebevoo 10 aydır ennn çok kullandığımız şey o kadar memnunuz ki. Üstelik internet bağlantısı gerekmediği için istediğiniz yere de götürebiliyorsunuz aşırı pratik. Biz o sebeple tercih etmiştik.
TalentedMom buseatabay ben xiaomi aldım çok memnunum hatta şuan izliyorum kızımı dışardayım iyi ki almışım modeli C301
Badem4242 TalentedMom telefona yükleme özelliği olduğu için izleyebiliyorsunuz dimi ? Bende dışardayken izlemek istiyorum da
Mlsyhn Wewell wmv865 aldik e bebekten 1 ay önce memnunum iyi ki aldik. Kapilari kapatip hic bir is yapamiyordum agladi mi duymadim mi diye hep simdi o kadar rahat oluyor ki supurge bile acıyorum. buseatabay
damlaozzz buseatabay xiaomi kullanıyorum çok memnunum şimdi eve bir tane daha alıcaz gece görüşü çok iyi