Merhabalar:) On gündür çok ağır grip geçiriyorum covid gibi belirtileri ne tat var ne koku inanılmaz halsizim gözlerimi açamıyorum aşırı derecede başım ağrıyo vücudum cıs cıs batıyor resmen, ilaç içip uyusam çok güzel olacak ama bebeğime tek bakıyorum uyuyacak fırsatım olmuyor sabahın 7sinden beri ayaktayım dün gece de burnum tıkandı nefes alamadım diye 4e kadar uyuyamadım çok kötüyüm kendi kendimi nasıl tedavi edebilirim.? Zencefil çayı yapıyorum aferin sinüs coldaway c tarzı ilaçlar içiyorum ama hafifletmiyor bile