Bebeğimin cildi inanılmaz kuru özellikle dirsekleri hergün 2 kere düzenli olarak cilt yenileme özellikli krem sürüyorum doktorumuz cildi kuru dedi başka bir sebebi yoktur dedi mustela stelatopia tavsiye etti ama sanki bir işe yaramıyor bilgisi olan var mı başka ne kullanabilirim ya da yapabilirim