Selam anneler kızım 13 aylık hamile olduğum için yeni mamaya alıştı uyumadan önce mamasını içiyor fakat içinde mama bittiği halde uykuya dalana kadar emmeye devam ediyor bir nevi emzik niyetine kullanıyor bir zararı varmıdır acaba hava yutar mı bilemedim bu konuda bilgisi olan yazarsa çok sevinirim