Bizde de durum aynı, bir çok kişi yaşıyor ama bu durum biz anneleri çok üzüyor. Gelişimsel olarak iyi ama çok nadir yediği zamanlar. Mamayla besleniyor bebişim. 3 gün sonra 9 aylık olacağız. Dediğiniz gibi yoğurt,muz,evde yaptığım irmikli bugday unlu mamaları yerdi meyveli bisküvili. Artık onları da yemiyor. Reddetmeyi de öğrenmiş, yani ağız kapamalar kaşığı tutmaya çalışmalar ağzına ek gıda girince ağlamalar. Elimden geleni yapıyorum farklı tarifler şarkı oyun masal… yok yok yok