mucizemgelsin61 benim de var böyle postum bazadan düşürdüm ömrümden ömür gitti öldüm sandım ama ilk olunca böyle oluyormus :) Bence kesinlikle korkmayın daha çok düşecekler. Acile götürdüm tomografi dediler hemen çok radyasyon olduğu için başka yolu yok mu dedim var 6 saat gözlem dedi. İlk iki saat uyutmayın sonra uyuyabilir. Fışkırır tarzda kusma, gözlerde kayma, havale nöbet, alisagelmis dışında bebeginizde hareketler görürseniz mutlaka götürün bunlar yoksa hareketlerinden de kırık çıkık olmadığını gözlemliyorsanız hiç götürmeyin bile. Üzmeyin kendinizi geçmiş olsun 🌸