ebruli5 Bebegim 1 yasinda ve grip kullanabilecegim bir ilac varmi yani nasil atlatiriz bu sureci doktora gotur demeyin yeni atlatti bi daha oldu ama o zaman ishaldi antibiyotik kullandik gripken bebeklerin kullandgi bi ilac oluyomu
gizememre ebruli5 bunu doktora sorun lütfen , ne kadar güvenip alabilirsiniz verilen ilaç ismiyle ? 1 yaşında bebek söz konusu
rumeysamine ebruli5 doktora neden gitmek istemıyorsunuz ilaç vereceği için mi Eee burda bizden ilaç tavsiyesi istıyorsunuz sizce hangısı daha güvenilir
rumeysamine ebruli5 kızım 1 ay içinde 2 kere hasta oldu ilkinde bizde antibiyotik kullandık 2. Götürdüğümde hiç ilaç vermedi doktor sadece calpol yazdı gerçekten kendı kendıne iyileşti o yüzdem doktor görüp karar vermeli bu duruma
ebruli5 gizememre tabiikide burda soylenen ilaci almicam gripken insanlar bebegine ne veriyor bilgi sahbi olmak istedim !
gizememre ebruli5 ilacı almayacaksınız neden sorduğunuzu anlamadım , hadi deseniz başka bir yol denediniz mi neyse bariz ilaç sormuşsunuz
gizem6767 ebruli5 benım kızımda grıb yenı basladı ıhlamur yapıyorum ondan verıcem içine bal koyucam azcık