1Ay 17 günlüğüz doğduğundan sadece mememde susan bir bebeğim var(banyo yaparkende susuyor.giyindirirken yine basliyor.)kendibaşına durmuyor asla.uykusu sürekli bölünüyor .gazlı bir bebek ama bu kadar mı olur ? başka bir sorunu var diye düşünmeye başladım.yani taş çatlasa birazcık sakin olduğu günler 3,4 gündür toplamda başına gelenler var mı ?