Oğlum 3 aylık ama prematüre erken doğdu. 1 ay birşey yokdu 1 aydan sonra göbek fıtığı çıkmaya başladı doktorumuz genelde 2 yaşına kadar geçiyor bekleyelim dedi geçmezse ameliyatmış. Bu durumu yaşayan var mı naptınız cocuk cerrahisine götürmedim hiç siz nasıl yol izlediniz?