EgeM24_ Oğlum 10 gün sonra 1,5 yaşında olacak, emziği hiç bırakmak istemiyor ,nasıl bıraktırdınız?deneyimlerinizi aktarır mısınız ?
rumeysamine EgeM24_ benımde kızım 1 yaşına girecek bende merak edıyorum ne zaman bırakmalıyım diye bazen dışarıda 2-3 yaşında çocuklarda görünce korkuyorum büyüdükce bırakması zor olur diye
Hiilyuss EgeM24_ 1 ve 2 yaş cocugum var geçen ayalrda ikisine de bıraktırmaya calıstım. 2 yaş 2 gün ağladı ama 3. Gün kabullendi çünkü konusunca anlıyor anlatınca bir seylerin geri gelmeyeceğini ağlada bile emzik. Vermiyexeğime ikna oldu. Ama kücüğüm günlerce ağladı anlatsan da anlamadıgı için henüz uygun olmadıgını anladım ve geri verdim. Tek çözüm sizin ve benim için uyku dışında emzik vermemek gün içinde emmesine izin vermemek böyle daha kolay bırakıyorlar
Gul-42 EgeM24_ ucunu kes arkadasım öyle yapmış devam ederse diş yapısı bozulacak kelımeler peltek cıkacak konusma gecıkecek konusması konusma tarzı sıkıntılı olacak ney olmayacak
EgeM24_ rumeysamine aynen de 1,5 yaşa kadar kullanması gerekmiş zaten de. Konuşma geriliği diş bozuklukları yapsın istemiyorum… Çoğu arkadaşım çevrem kesmiş ucunu ondan sonra bırakmış 😏denemesi bedava eski emziklerle😀😀
EgeM24_ Hiilyuss dediğiniz gibi gün içinde vermemeye gayret ediyorum, uykularına geçerken veriyorum genelde, görmeden kaldırıyorum ama meme meme diye istiyor uyanık olduğu zamanda…
rumeysamine Hiilyuss evet bende gün içinde sürekli yakasında bulundurmuyorum uyyanınca odasında bırakıyorum emziği sadece uyku için olduğunu yavaş yavaş anlasın diye