Merhaba kızlar öncelikle şurdan başlayım ben emzirmeyi kesmek istiyorum bebeğim 15 aylık üst dişi çıkacak çok şişmiş ve 2 haftadır beni mahvetti. Gece 3’e kadar asla uyumuyor. Uyuduğunda ise
sabaha kadar 3-4 kez ağlayarak uyanıyor. Emmek istemiyor memede ağlıyor. Yemek yiyor onda sorun yok hatta ne kadar verirsen o kadar yer yani sabah öğle akşam. Önceki gibi sütüm de yok zaten dün bütün gün emmediği için sağıyım dedim 25 cc anca çıktı iki göğsümden yani sütüm çok az kalmış.
Emzirmeyi nasıl bırakabilirim? Az sütüm olduğu için memeyi vermezsem bir anda kesersem 1-2 günde kendisi kesilir mi mastit olur muyum?