alpaslanmom_
Canım distir.Oglumda kulağina vuruyordu ve dokuna dokuna yara yapıp kanatmisti .Ve diş etleri hiç şişmemisti ellerimi ayaklarımı ısırmaya çalışıyordu.İki hafta geçti diş patlattı hiç anlamadım ben de.Elimi isirirken canımi çok takmıştı, baktım küçük beyaz tırtıklı bir şey çok heyecanlanmıştım ama 😃