1 yaşında oğlum var ve ben doğumdan sonra oğlum 10 aylık olana kadar düzenli regl oldum ama 2 aydır hiç regl olmadım bir kadın doğum doktoruna gittiğimde rahimde yumurtalıklarda bir problem olmadığını söyledi kanlarımda gebelik ve hormon testlerime baktı onlardada bir sıkıntı çıkmadı doktorum bana bu durumu açıklayamadı ve halla regl olmadım bilgisi olan varmıdır yada benim gibi bu durumu daha önce yaşayan ??