Ya kızlar benim bebeğim 3 aylık beslenme sonraları kusuyor veya midesine baskı olursa mesela tummy time yaparken özellikle emzirme sonrası oluyor çok aşırı bi kusması yok peynir kesiği gibi ayda da 1 ila 1,2 kilo arası alıyor huzursuz bir bebek değil. Neyse biz doktora götürdük doktor dedi ki sen çikolata yiyorsan o bebeği kusturur. Bana inanılmaz saçma geldi hani afedersiniz babaanne safsatası gibi geldi ama dedim belki doğrudur neyse ben 1 ay boyunca hiç çikolata yemedim ama bebeğim de hala kusması devam ediyor. Yine aynı doktora götürdüm ayda 1 kilo bazen 1,2 kilo aldı ilk 3 ay dedi ki yetersiz mama başlanmalı ya bana mı saçma geliyor benim bebeğimden daha az kilo alana normal demiş başka doktorlar?