Kızım doğduğundan sütüm azdı ve kilo kaybı olmuştu,mama ile desteklemeye başladım bu sırada su,bulgur,rezene gibi kim ne derse içtim ve yedim ki sütüm artsın ama olmadı.şimdi iki aylık oğlum var hamile kaldığımdan beri duam sadece bebeğim sağlıklı olsun ve emzirebileyim oldu.geceleri sadece gögüslerim doluyordu,gündüz sağma ile desteklememe rağmen artmadı,şimdi geceleride yetmiyor.ne yaptıysam olmuyor ama çok istiyorum emzirmek en azından 6 ay emzirsem ama olmuyor